اثاثیه منزل از کرج به رشت

اثاثیه منزل و باربری

خدمات بسته بندی اثاثیه

اسباب کشی در کمترین زمان

حمل و نقل باربری

حمل اثاث منزل کرج

اثاثیه منزل از کرج به رشت

باریری کرج

حمل اثاثیه از کرج به رشت

اسباب کشی کرج به رشت

باربری کرج به رشتظ

اجاره کارتن اسباب کشی کرج

اسباب کشی کرج به رشت

خدمات اسباب کشی کرج

چند ترفند جهت حمل اثاث از کرج به رشت

شرکت ما دارای حمل اثاث از کرج به رشت می باشد جهت اثاث کشی منزل خود با ما تماس بگیرید تا ما بهترین و متخصص ترین کارگران را در اختیار شما بگذاریم.

  • مکان خاصی را برای جعبه های متحرک رزرو کنید.
  •  درب بطری ها و مواد شوینده را با سلفون بپیچید تا از باز شدن آنها جلوگیری کنید
  •     برای محافظت از عینک و اشیاء شکننده نیز می توانید از جوراب، حوله و لباس مستعمل استفاده کنید تا از پلاستیک و پلاستیک حباب کمتری استفاده کنید.
  •     برای هر یک از اعضای خانواده یک جعبه ، کت و شلوار خانگی، صابون و وسایل شخصی که فورا مورد نیاز خواهند بود، آماده کنید.
  •     تمام مواد شوینده مورد نیاز خود را در یک جعبه و مابقی وسایل را جهت دسترسی آسان  در جعبه دیگر جمع آوری کنید. این جعبه ها را تقسیم کرده و آماده استفاده نگه دارید.

آیا ترجیح می دهید از یک بسته بندی حرفه ای استفاده کنید؟

خدمات ما را برای شما در این سایت کشف کنید:

  •     مونتاژ وسایل
  •     جداسازی وسایل
  •     انبار وسایل
  •     دفع اثاثیه
  •     حذف های کوچک
  •     تعویض لوازم خانگی

روش های آسان جهت حمل اثاث از کرج به رشت

9 ترفند مفید برای بسته بندی و جابجایی شکننده ترین و حجیم ترین وسایل شما

شرکت حمل اثاث از کرج به رشت معتقد است که مراقبت از یک جابجایی همیشه یک زمان پر استرس است: کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد و باید آنها را در زندگی روزمره قرار دهید. بسته بندی تمام وسایلی که در اطراف خانه، داخل مبلمان و پراکنده روی سطوح مختلف داریم، یکی از طاقت فرساترین کارهایی است که نیاز به زمان و مهارت سازماندهی بالایی دارد.

و حتی وقتی نوبت به یافتن مکانی برای همه چیز در خانه جدید می شود، تفاوت بین یک کار خوب انجام شده و منظم و یک کار بدون روش خود را نشان می دهد. در اینجا ترفندهایی را خواهید یافت که هر بار که مجبور هستید اشیاء را به طور مؤثر حمل کنید می تواند مفید باشد و برخی از نکات نیز می تواند راه حلی عالی برای استفاده در سفر باشد.

  1. از هر ظرفی بهره ببرید

وقتی حرکت می کنیم، اشیاء زیادی را با خود حمل می کنیم و برخی از آنها به اندازه ای بزرگ هستند که دیگران را در خود جای دهند تا از شلوغی وسایل حمل و نقل بکاهیم. به عنوان مثال می توان گلدان هایی را نام برد که اگر نتوان در کنار هم چیده شوند، حداقل می توانند به “جعبه ای” تبدیل شوند که اشیای کوچک را در آن نگهداری می کنند.

  1. اثاثیه سنگین را بدون زحمت جابجا کنید

چه برای جابه‌جایی باشد یا شاید فقط به این دلیل که می‌خواهید یا مجبور هستید به طور موقت یک اثاثیه سنگین را از محفظه آن جابه‌جا کنید، یک ترفند آسان برای استفاده این است که آن را بلند کنید تا درب‌های فلزی یا پلاستیکی (مانند درب قوطی‌های غذا) قرار بگیرد. ) و شاید هم یک تکه اسفنج یا پارچه تا کرده تا ضخامت درست کند. بنابراین کشیدن آنها در خانه بسیار آسان خواهد بود.

  1. وقت تلف نکردن

به جای اتلاف وقت برای بسته بندی کارد و چنگال، چرا تمام سینی که آنها را مرتب می کند در کشوها با پلاستیک یا حتی پارچه هایی که با کش یا نخ در جای خود نگه داشته اید نپیچید این روش مانع از پخش شدن ودردسر ساز شدن آنها میشود.

  1. گردنبند و دستبند

خواه حرکت باشد یا مسافرت، حمل گردنبند و دستبند با خود بدون اینکه آنها را به خوبی از هم جدا نگه دارید، گاهی به این معناست که خود را با یک دسته زنجیر بیابید که باز کردن آن دشوار است. یک ایده ساده این است که همه آنها را روی یک تکه پارچه بچینید (دستمال ظرفشویی، حوله یا حتی تیشرت مناسب است) یا روی یک پارگی فیلم چسبناک، آنها باید کمی از هم فاصله داشته باشند، به طوری که وقتی گرد می شوند با هم مخلوط نشوند. با یکدیگر. وشما را حین جداسازی کلافه نکند

ایده دیگر برای جلوگیری از گره خوردن آنها، قرار دادن آنها در داخل نی های پلاستیکی است.

5.پشته ظروف

استفاده از فوم  یا یونولیتهای نازک در لابلای ظروف شکستنی از آسیب دیدن آنها جلوگیری کند. اما در صورت نداشتن این مواد می‌توانیم از دستمال سفره یا حتی راحت‌تر از بشقاب‌های کاغذی یکبار مصرف استفاده کنیم.گاهی قرار دادن چند روزنامه یا کاغذ باطله هم موثر است.

اثاثیه منزل از کرج به رشت

6.کاور لباس

فقط کافی است یک سوراخ در رو بالشتی‌های قدیمی یا کیسه های پلاستیکی تمیز و سایز بزرگ  برای لباس ها کاور ایجاد کنید! و یک ترفند مفید دیگر این است که در زیر هرکاور چندین لباس را در قلاب لباس آویزان و ترکیب کنید تا از شلوغی کاسته شود.

  1. لیوان و جام

شما همیشه به اندازه کافی بسته بندی حباب دار یا سایر مواد بسته بندی ندارید. از اسفنج های تمیزظرفشویی (به هر حال به کارتان می آیند) یا شاید از حوله استفاده می کنیم.در شرایط اضطراری میتوان از لباسهای بلا استفاده نیز کمک گرفت

  1. پوشش برای چاقو

تیغه‌های چاقوها نیز باید محافظت شوند، همچنین وقتی آنها را از جعبه یا کشو بیرون می‌آوریم، با خیالی آسوده با آن‌ها برخورد کنیم. یک راه آسان بدون هیچ هزینه ای بازیافت لوله های مقوایی از رول های کاغذ دستمالهای آشپزخانه است.

  1. ما از فناوری بهره می بریم

یکی از مهم ترین موارد در تهیه جعبه ها این است که محتویات هر یک از آنها را مشخص کنید. هزار راه برای سفارش وجود دارد: با برچسب های رنگی، نوشتن مستقیم روی آنها، چسباندن لیست ها … یا با کدهای QR. در واقع، کافی است از عملکردهای تلفن های هوشمند خود استفاده کنیم یا شاید به دنبال برنامه های مناسب بگردیم تا فهرستی از همه چیزهایی که در هر جعبه وجود دارد (شاید با مواردی که در آنها اشیاء مختلف را با هم مخلوط می کنیم) بنویسیم. یک کد QR برای شناسایی آن ایجاد کنید. بنابراین وقتی به‌جای باز کردن و جست‌وجو کردن به دنبال مقاله خاصی هستیم، فقط باید هر کد را در کنار جعبه قاب کنیم تا بدانیم آیا آن کد مناسب است یا خیر. بهتر است ابتدا خوب آماده شوید و هیچ سورپرایز ناخواسته ای نداشته باشید.

چگونه می توان همه اشیاء را از یک خانه به خانه دیگر منتقل کرد

برای هر کسی حداقل یک بار در زندگی پیش می آید که باید سقف خانه خود را عوض کند. انتقال از یک خانه به خانه دیگر نشان دهنده یک نقطه عطف واقعی با تمام جوانب مثبت و منفی است. تغییر عادات، محیط و شاید حتی مکان ها نیاز به یک روحیه سازماندهی عالی دارد. بنابراین، مهم است که یک ایده روشن از نحوه انجام آن داشته باشید

چندین امکان برای بهینه سازی زمان و هزینه های عملیات لازم وجود دارد. یکی از این موارد بسته بندی و فهرست بندی اشیاء مختلف بر اساس مقصد آنهاست. نکته مهم این است که خود را سازماندهی کنید تا از شکستگی یا از دست دادن تصادفی آن جلوگیری کنید.

چگونه بسته بندی را مدیریت کنیم؟

اول از همه لازم است که جعبه های بزرگتر را با اشیاء انتخاب شده پر کنید. این به معنای اولویت دادن به چیزهایی است که قصد دارید در روزهای قبل از عبور از یک خانه به خانه دیگر استفاده کنید. در این میان قطعا آلات موسیقی، تجهیزات ورزشی و کلکسیون های مختلف وجود دارد. هر جعبه باید به اندازه کافی پر شود تا محتویات در طی مراحل مختلف جابجایی ایمن بماند. در نهایت، عادت خوبی است که روی هر بسته برچسب بزنید تا مجبور نباشید وقت خود را برای شناسایی وسایل داخل آن تلف کنید و گیج نشوید. علاوه بر این، به این ترتیب انتخاب جعبه برای سپرده گذاری در یک مرکز اختصاص داده شده برای ذخیره سازی موقت آسان تر خواهد بود.