چه کاری انجام دهیم که مبلمان در اثاث کشی صدمه نبیند:

یکی از لوازم سنگین و بسیار ضروری در هنگام اثاث کشی، مبلمان می‌ باشد. با توجه به گران بودن این گونه لوازم جابجایی آن ها نیز باید با دقت کامل انجام گیرد. جابجایی مبلمان در اثاث کشی نیازمند رعایت موارد خاصی می باشد. با توجه به اینکه میزان قابل توجهی از مردم کشور ما را اجاره نشین ها تشکیل می دهند، نیاز به اسباب کشی و تکرار آن به طور سالانه افزایش می یابد.  در این مقاله قصد داریم مراحل حمل مبلمان مختلف را بیان کنیم تا شما در هنگام اسباب کشی بتوانید با دقت بیشتر از لوازم خانگی خود از جمله مبلمان محافظت کنید.

مبلمان مختلف پارچه ای و چرمی را می توانید با اصول و روش های ویژه جابجا کنید. برای این کار می ‌توانید حتی به شرکت های حمل اثاثیه منزل نیز مراجعه کنید تا کمترین هزینه ممکن را از شما دریافت کنند.  این شرکت‌ ها در بیشتر مواقع اقدام به حمل و نقل اثاثیه همچون مبلمان نیز می کنند. بنابراین شما را به مطالعه ادامه متن فرا می خوانیم.

اگر به دنبال شرکت اسباب کشی کرج هستید کلیک کنید و با ما تماس بگیرید.

مراحل حمل مبلمان منزل

در ابتدای حمل مبلمان منزل حتماً باید آن ها را با استفاده از روکش پلاستیکی بپوشانید تا روی پارچه یا چرمی که سطح مبلمان را پوشانده است آسیب نرسد.  اگر روکش پلاستیکی در دسترس نبود، می توانیم از روکش پارچه ای خود مبلمان استفاده کنیم. در مرحله بعد آن ها را با کمک چند نفر برداشته و آرام حمل می ‌کنیم.  اگر کف منزل شیبدار و لغزنده است، می توانیم آن ها را هل دهیم. برای پایین آوردن مبلمان نیز می توانیم از آسانسور استفاده کنیم.

اگر آسانسور در دست نبود آن ها را با تسمه های پلاستیکی یا طناب محکم بسته و آرام  با کمک چند نفر پایین می آوریم.  برای جابجایی نیز با کمک حائل فلزی یا ورقه چوبی بسیار ضخیم آن را به داخل کامیون می بریم.  در کامیون نیز سعی می کنیم از چند طرف مبلمان را به هم وصل کرده و محکم ببندیم به صورت مبلمان در اثاث کشی به راحت ترین شکل ممکن جابجا خواهند شد.

مراکز حمل اثاثیه و مبلمان

شرکت های اسباب کشی مختلفی وجود دارند که می‌ توانند کار اسباب ‌کشی و حمل مبلمان شما را از صفر تا صد بر عهده بگیرند.  این افراد لوازم مورد نیاز کشیدن روکش بسته بندی و حمل مبلمان شما را دارند. آن ها با تمامی انواع مبلمان آشنایی کامل دارند و به راحتی می تواند جابجایی آن را انجام دهند.  حمل مبلمان در اثاث کشی یکی از کارهای تخصصی است که توسط مراکز حمل اثاثیه و مبلمان انجام می پذیرد.

یکی از مهم ترین قسمت ها در مراحل حمل مبلمان، بستن آن ها به کامیون و ماشین های حمل بار می باشد. این کار به صورت تخصصی انجام می پذیرد. همچنین برای محکم نگه داشتن مبلمان از حائل چوبی یا نگهدارنده فلزی استفاده می شود.  حمل لوازم سنگین مانند مبلمان ممکن است باعث کمردرد شود و یا اینکه به خود مبلمان آسیب برسد.  شرکت های مبلمان در اثاث کشی می تواند بهترین نقش را داشته باشد. مراجعه به این شرکت ‌ها هیچگونه هزینه ای ندارد و به صورت حضوری یا اینترنتی انجام می ‌شود.  این شرکت ‌ها تضمین می‌ کنند که مبلمان و لوازم سنگین شما هیچگونه آسیب نبیند.

مراجعه اینترنتی به مراکز حمل مبلمان

امروزه با توجه به فراگیر شدن بیماری های مختلف و افزایش یافتن مشغله ها مراجعه اینترنتی به مراکز حمل مبلمان افزایش یافته است.  مراجعه اینترنتی به مراکز حمل اثاثیه و مبلمان بسیار راحت تر از مراجعه حضوری است و در چند ثانیه انجام می پذیرد.

شما می توانید حتی با شماره تلفن های این مراکز تماس گرفته و با مشورت گرفتن از کارشناسان آن مشکل خود را حل کنید.  این افراد در کمترین زمان ممکن خود را به شما رسانده و نیازهای شما در جهت حمل مبلمان را رفع می ‌کنند.  مراجعه اینترنتی به مراکز حمل مبلمان باعث می شود، کارشناسان و متخصصان حمل زودتر خود را به شما رسانده و جابجایی مبلمان شما را انجام دهند.  خدمات فراوان این مراکز شامل تمام مراحل می‌ شود و شما کوچکترین دخالتی در حمل مبلمان و دیگر اثاث منزل نخواهید کرد.

اسباب کشی در اصفهان خود را به نمایندگان ما بسپارید تا با بهترین قیمت و کیفیت خدمات خود را به شما ارائه دهند.

هزینه حمل مبلمان

هزینه حمل مبلمان در اسباب کشی منزل بسیار پایین است، زیرا این افراد از روش‌ های ویژه برای این کار استفاده می کنند.  این مراکز بیشتر از آنچه از لوازم گران استفاده کنند، از روش ‌های خاص و کم هزینه استفاده می کنند.   این مراکز بهترین روش ها را خدمت رسانی به شما در نظر گرفته اند. هزینه حمل مبلمان به صورت نفری محاسبه می شود. هزینه حمل مبلمان ۷ نفره کمتر از ۸ نفره می باشد و اگر این افراد دو مدل مبلمان مختلف راه حمل کنند، تخفیف فوق العاده زیادی به شما می دهند.

هر چقدر تعداد نفرات مبلمان بیشتر باشد این مراکز تخفیف بیشتری به شما می دهند. مراکز مختلف حمل مبلمان در اثاث کشی می ‌توانند اقدام به خدمات رسانی در خارج از محدوده خود نیز بکنند.  البته این ویژگی در معدودی از مراکز حمل مبلمان و اساس کشی وجود ندارد. اگر به دنبال کاهش هزینه ها و خطرات هستید، می توانید مراجعه به این مراکز را امتحان کنید.

اگر هم به دنبال حمل مبلمان به صورت شخصی هستید، باید موارد مهمی را که در مقاله توضیح دادیم  یک به یک انجام دهید. اجرای اصول حمل مبلمان به صورت دقیق امکان آسیب به آن ها را بسیار کاهش می دهند و از آسیب های جسمانی نیز جلوگیری می کند.

شرکت اصفهان بار با داشتن سابقه طولانی در باربری اصفهان از بهترین شرکت های حمل و نقل اصفهان به شمار می اید که بهترین خدمات را در امر اسباب کشی اصفهان ارائه میکند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *