چه کارهایی را باید قبل از اسباب کشی رعایت کرد

چه کارهایی را باید قبل از اسباب کشی رعایت کرد

اسباب کشی یکی از کار های سختی است که باید در جابجایی انجام داد. باید در زمان اسباب کشی دقت کرد و چند نکته را رعایت کرد تا اسباب کشی سخت نباشد. ما در اینجا چند نکته بسیار مهم را به شما یاد آور می شویم تا با خیالی راحت اسباب کشی کنید.

شرکت باربری در کرج یکی از بهترین شرکت های حمل بار است که آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است. می توانید با ما در زمینه حمل بار تماس بگیرید.

نکات قبل از اسباب کشی

1. برنامه ریزی کنید

اول از هر چیز باید برنامه ریزی های لازم را انجام دهید. بهتر است در ابتدا روزی که باید اسباب کشی کنید را مشخص کنید تا از استرس دور بمانید. وسایلی که برای اسباب کشی لازم دارید یادداشت کنید تا تهیه فرمایید. کار هایی که برای اسباب کشی باید انجام دهید را یادداشت کنید. برای هر یک از افرادی که به شما در اسباب کشی کمک می کنند یک مسئولیتی مشخص کنید. زمان کارهایی از جمله تمیز کاری و بردن بعضی از وسایل قبل از اسباب کشی اصلی را مشخص کنید تا برای اسباب کشی اصلی کار سختی نداشته باشید.

تمام مواردی که در بالا گفتیم، یک برنامه ریزی برای آسان کردن اسباب کشی است. حال باید کارهایی که بعد از برنامه ریزی انجام شود را مشخص کنیم.

2. تهیه وسایل مورد نیاز اسباب کشی

باید وسایلی که برای اسباب کشی یادداشت شده را تهیه کرد. این وسایل می تواند شامل کارتن، نوار چسب، روزنامه، کاغذ، طناب و … باشد. روزنامه و کاغذ برای ظروف شکستنی بیشتر استفاده می شود. از کارتن های محکم و با تعداد زیاد بهتر است استفاده شود تا هم در هزینه صرفه جویی کرد و هم وسایل آسیبی نبینند.

3. دور ریختن وسایل قدیمی

در زمانی که وسایل را برای جابجایی آماده می کنید، حتما وسایل بلا استفاده را دور بریزید. این کار کمک می کند تا وسایل زیادی برای اسباب کشی نداشته باشید و هزینه حمل بار کم شود.

4. نظافت محیط جدید

مکانی که به آنجا اسباب کشی می کنید را حتما تمیز کنید. این کار را می توان در چند مرحله انجام داد تا انرژی برای اسباب کشی اصلی داشته باشید. اگر محیط جدید نیازی به سم پاشی داشت، حتما قبل از جابجایی انجام دهید. همچنین اگر مشکلی در آب  و برق وجود دارد باید رفع شود.

5. اثاثیه خود را بسته بندی و جمع کنید

وسایل منزل را جمع کنید تا در چند مرحله آن ها را به مکان جدید منتقل کنید. جمع کردن وسایل منزل بهتر است از آشپزخانه شروع شود. وسایلی که در آشپزخانه استفاده می شود نسبتا زیاد و پیچیده تر است. وسایلی که تا قبل از اسباب کشی نیازی به آن ندارید را جمع کنید. بعد از تمیز کردن محیط جدید، وسایل را در جای مناسب خود قرار دهید. می توانید برخی از وسایل اتاق خواب ها و یا سالن که مانند مبل و میز تلویزیون و تخت و… سنگین نیستند را در چند مرحله به محیط جدید منتقل کنید. روی کارتن وسایل حتما نوع وسایل را مشخص کنید.

چه کارهایی را باید قبل از اسباب کشی رعایت کرد

چه کار هایی را باید قبل از اسباب کشی رعایت کرد

6. هماهنگ کردن با یک شرکت حمل بار

بعد از اینکه تمام کار های قبل را انجام دادید، باید یک شرکت حمل بار پیدا کنید. باید قیمت ها و تعهد های شرکت را بررسی کنید. در نهایت یک شرکت که تمام ملاک های شما را دارد انتخاب کنید. اگر قصد اسباب کشی دارید، باربری کرج در خدمت شما شهروندان و هموطنان گرامی است. کافی است با ما در ارتباط باشید تا از خدمات ما برخوردار شوید.

7. تهیه یک لیست

یک لیست از وسایل قبل از زمان اسباب کشی اصلی تهیه کنید. اگر لازم باشد از وسایل عکس بگیرید تا بعد از اسباب کشی اگر خسارتی به وسایلتان رسیده، بررسی شود.

نکات هنگام اسباب کشی

در زمانی که برخی وسایل را قبل از اسباب کشی اصلی، جابجا میکنید باید به یکسری از نکات توجه کنید.

  1. روی لباس های خود را با همان چوب لباسی یک روکش بکشید.
  2. وسایلی که قیمت بالایی دارند و شکستنی اند را با اتومبیل خود جابجا کنید.
  3. وسایل صوتی تصویری مانند ضبط، تلویزیون، مانیتور و … را در کار تن های بزرگ و یا جعبه های خودشان قرار دهید و با اتومبیل خودتان جابجا کنید.
  4. مبل های خود را با یک روکشی برای اسباب کشی آماده کنید. برخی از سلفون و پلاستیک های مخصوص هم استفاده می کنند.
  5. اگر در منزل خود از گل و گیاهان نگه داری می کنید، اگر گلدان های کوچک باشند باید چند گلدان را در جعبه های چوبی، جعبه های محکم پلاستیکی و … قرار دهید. در جابجایی گل و گیاه باید به نکات بیشتری توجه کرد.

در اینجا با کار هایی که باید قبل از اسباب کشی رعایت کرد آشنا شدیم. با این نکات میتوانید یک اسباب کشی بدون دردسر داشته باشید. گاهی اوقات هم میتوان از اسباب کشی لذت برد در صورتی که نکات را رعایت کنید.

اسباب کشی کرج

شرکت حمل و نقل کرج باربری با داشتن 20 سال سابقه اماده انجام کلیه خدمات اسباب کشی در کرج از بسته بندی بار و حمل و انتقال به مقصد و پیاده کردن ان با تضمین سلامت بار در سرتاسر شهر کرج و انتقال ان به سایر شهرها است.

شهر کرج به دلیل کلان شهر بودن و همچنین همجواری با تهران سبب شده است که مردم کرج با مشکلات حمل و نقل و اسباب کشی برای جابه جایی مواجه شوند که شرکت کرج باربری سعی نموده است تا با سریعترین زمان و مناسب ترین قیمت خدامات بابری در کرج را انجام دهد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *